Pages

Saturday, January 18, 2014

Bowling Tournament :)

Hej wszystkim co slychac. Dzisiaj postanowilam napisac cos poniewarz jak wiecie ja jestem w szkolnej druzynie w kregle i dzisiaj mailam male zawody. Jednak nie udalo mi sie zdobyc zadnego pucharu ani medalu poniewaz nie byly to zawody dla freshman czyli 9 klasy ale to nic moze, nastepnym razem :) Mam nadzieje ze macie dobra Sobote i widzimy sie niedlugo:)
                                                                                                                                     -Justyna♡


                                                                                Me and Sophie

                                                                           Skyping with Sophie

6 comments:

  1. Kurcze moja szkola nawet druzyny w kosza nie ma a co dopiero kregle! :D


    www.ofc-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Śliczny design bloga <3 Obserwuję :*


    the-lost-in-dreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia ;*

    Bardzo podoba mi się Twój blog.Masz może ochotę na wspólną obserwację?

    ReplyDelete
  4. Awww you didn't told me about this justyna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know, but you look still look better than me :)

      Delete
  5. Nice pics! Love these styles! They all look genius!
    Thanks for your sharing and posting!
    Have a nice day!


    http://www.aekk.com

    ReplyDelete