Pages

Saturday, February 8, 2014

It's snowing again :D

Hej wszystkim dzisiaj mam dla was male OOTD. Ostatnio spadlo nam dosyc duzo sniegu i dalej sypie. Jest bardzo zimno, ale postanowilam wyjsc i zrobic kilka zdjec w tej pogodzie. Mam nadzieje ze wam sie spodoba. Buziaki i do zobaczenia za niedlugo :)
                                                                                                                        -Justyna♡








 Szalik-Discovery, Spodnie-Pink, Plaszcz-Forever21, Buty-Discovery Sweterek-H&M

7 comments:

  1. Swietny post! Uwielbiam szalik w sowy!♥

    allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    ReplyDelete
  2. Śliczna jesteś! *.*

    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij i napisz u mnie, a odwdzięczę się :)))
    http://wiktooria-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Pieknie wygladasz :)

    +Jestes zainteresowana obserwacja za obserwacje? Jesli tak, to daj mi znac, jesli nie to przepraszam za spam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje bardza i jasne ze obserwojemy :)

      Delete
  4. fajny blog :)
    ładniutka jesteś! :)
    maniaa-mania.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładne zdjęcia :) U mnie jest akurat słonecznie i wiosennie. Świetny blog!

    ReplyDelete
  6. To 2 zdjęcie jest śliczne! <3 Obserwujemy?

    ReplyDelete