Pages

Tuesday, March 18, 2014

Fast and Furious :)

Hej wszystkim!
Co tam slychac? U mnie nic nowego. W ten weekend mialam okazje ogladnac wszystkie czecsi 'Fast and Furious' i jestem zadowolona ze to zrobilam, poniewaz chcialam obejrzec je wszystkie juz od 3 lat i wreszcie mi sie to udalo. Mam jeszce pytanie, ktora z wszystkich 6 czesci jest wasza ulubiona. Moja ulubiona czescia jest prawdopodobnie 5. A wasza?  
                                                                                                                                                   -Justyna♡



                          

4 comments:

  1. Ojej, zakochałam się w tej beanie <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Śliczne włosy ♥ Fajne zdjęcia :) ZAPRASZAM DO SIEBIE

    http://raspbberry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetny post :)
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    ReplyDelete