Pages

Monday, April 28, 2014

Bierzmowanie :)

Hej wszystkim :D Co tam u was, u mnie wszystko w porzadku w sobote mialam Bierzmowanie i juz jest wszystko w porzadku. Na poczotku wachalam sie strasznie jakie imie powinnam wybrac, mialam dylemat pomiedzy St. Hannah and St. Zofia, ale na koncu wybralam St. Zofia. Troche jest mi smutno bo juz nie bede sie widywala tak czesto z moimi przyjaciolmi jak dawniej na tych klasach ale to nic. Mam nadzieje ze post wam sie spodoba do zobaczenia za niedlugo :)     
                                                                                                                                                   -Justyna♡           


3 comments:

  1. ładne zdj;)

    Zapraszam na swojego bloga :). Miło mi będzie jeśli coś skomentujesz :)
    http://oliwkaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ładne włosy :)))

    http://sk-artist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Śliczne jest to drugie zdjęcie i masz piękne włoski :D follow for follow ? ja już, liczę na rewanż ! :)

    ReplyDelete