Pages

Tuesday, June 10, 2014

Summer Time :)

Hej wszystkim co slychac :) Nie bylo mnie tu chwile ale to dlatego, ze mialam dosc zajete te ostatnie dwa tygodnie. Koniec roku szkolnego, graduacja mojej siostry, wypady ze znajomymi itp : P  Dzisiejszy post bedzie o moich planach wakacyjnych. Mianowicie, w te wakacie mialam jechac do Polski na dwa tygodnie, odwiedzic rodzine i znajomych za ktorymi bardzo juz sie stesknilam. Moi rodzice zmienili jednk troszke moje plany i zamiast do Polski jade na kilka dni do Wisconsin z moimi przyjaciolkami :) Bedzie to czysto wypoczynkowy wypad. Bedziemy sie smazyc na sloncu i moczyc w jeziorze. Moze uda nam sie tez poplywac jachtem ale to nie jest jeszcze takie pewne;) Wybierzemy sie tez na przejazdzke rowerowa. Zdjecia z wyjazdu dodam na bloga i ina instagram a na moim kanale YouTube na pewno znajdziecie relacje z wyjazdu.  Mam nadzieje ze post wam sie spodobal :) Do zabaczeo nia niedlugo :)
                                                                                                                                               - Justyna♡


              zapraszam was na moj kanal na YouTube! 



1 comment:

  1. świetny filmik, subskrybuję Cię :))
    http://werr-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete