Pages

Wednesday, July 16, 2014

Weekend in Wisconsin

Hej wszystkim :) Witam was po tej dosyc dlugiej przerwie :D W dzisiejszym poscie chcialabym wam opowiedziec o moim weekendzie w Wisconsin :) Wiec ja i dwie z moich siostr pojechalysmy z naszymi rodzicami i znajomymi do domku nad jeziorem w Wisconsin, na 4th of July weekend. Wyjechalismy 4 i wrocilismy sie 6 bylismy tam tylko na 3 dni poniewasz moi rodzice mieli prace. Jak dojechalismy rano odrazu sprawdzilismy wode i pozniej czekaliszmy na naszych znajomych zeby dojechali. Jak juz wszyscy dotarli poszlismy plywac i skakac z pomostu, na poczatku mialam malego stracha przed skakaniem ale juz pod wieczor mi przeszlo. Jak skonczylismy plywac siasiedzi zaczeli puszczac fajerwerki. Ogolnie to samo robilismy w sobote. A w niedziele posprzatalismy i pojechalismy do domu. Mam nadzieje ze ten post wam sie spodobl i zapraszam do zobaczenia filmiku z Wisconsin :)
  - Justyna♡




 Zaprasza do ogladniecia mojego filmiku


Tuesday, June 10, 2014

Summer Time :)

Hej wszystkim co slychac :) Nie bylo mnie tu chwile ale to dlatego, ze mialam dosc zajete te ostatnie dwa tygodnie. Koniec roku szkolnego, graduacja mojej siostry, wypady ze znajomymi itp : P  Dzisiejszy post bedzie o moich planach wakacyjnych. Mianowicie, w te wakacie mialam jechac do Polski na dwa tygodnie, odwiedzic rodzine i znajomych za ktorymi bardzo juz sie stesknilam. Moi rodzice zmienili jednk troszke moje plany i zamiast do Polski jade na kilka dni do Wisconsin z moimi przyjaciolkami :) Bedzie to czysto wypoczynkowy wypad. Bedziemy sie smazyc na sloncu i moczyc w jeziorze. Moze uda nam sie tez poplywac jachtem ale to nie jest jeszcze takie pewne;) Wybierzemy sie tez na przejazdzke rowerowa. Zdjecia z wyjazdu dodam na bloga i ina instagram a na moim kanale YouTube na pewno znajdziecie relacje z wyjazdu.  Mam nadzieje ze post wam sie spodobal :) Do zabaczeo nia niedlugo :)
                                                                                                                                               - Justyna♡


              zapraszam was na moj kanal na YouTube! 



Friday, May 23, 2014

Litle Play List #2

Hej wszystkim dzisiaj mam dla was kolejna Play list i moje nowe muzyczni ulubiency mam nadzieje ze wam sie spodoba do zobaczenia dajci znac w komentarzach ktore wam sie spodobaly i do zobaczenia za niedlugo                                                                                                                                                          -Justyna♡


LETS GET STARTED 


MKTO - Thank You


Ariana Grande- Problem ft. Iggy Azalea


Iggy Azalea - Fancy 





Far East Movement - The Illest ft. Riff Raff




Pitbull - Wild Wild Love ft. G.R.L



Kid Ink ft. Chris Brown - Show Me


Chris Brown - Loyal

 


will.i.am - Feelin' Myself



Eminem- Rap God

Sunday, May 11, 2014

Birthday Party :)

Hej wszystim. wczoraj bylam u mojej kolezanki Sophi na uodzinach. bardzo dobrze sie bawilam, nie bylo za duzo osob, poniewaz niektorzy byli "too lazy" zeby przyjsc ale tak to juz z nimi jest. mielismy water ballon figth co bylo najlepsze i siedzielismy tam bardzo dlugo i gadalismy. Po zabawie ja i Klaudia zostalismy i pomoglismy Sophi posprzatac a pozniej poszlismy do mojego domu. Mam nadzieje sze wam sie podobalo do zobaczenia za niedlugo. :)
-Justyna♡
 Sam and Lizy
 Elena, Lizy and Cristian


 Me and Sophia
 Sam, Klaudia and Sophia

Monday, April 28, 2014

Bierzmowanie :)

Hej wszystkim :D Co tam u was, u mnie wszystko w porzadku w sobote mialam Bierzmowanie i juz jest wszystko w porzadku. Na poczotku wachalam sie strasznie jakie imie powinnam wybrac, mialam dylemat pomiedzy St. Hannah and St. Zofia, ale na koncu wybralam St. Zofia. Troche jest mi smutno bo juz nie bede sie widywala tak czesto z moimi przyjaciolmi jak dawniej na tych klasach ale to nic. Mam nadzieje ze post wam sie spodoba do zobaczenia za niedlugo :)     
                                                                                                                                                   -Justyna♡           


Friday, April 18, 2014

Litle Play List :D

Hej wszystkim, wiec wy tym miesiacy postanowilam ze zrobie taki jak by nowy typ postow w ktorych podziele sie z wami tak jak by moimi ulubiencami miesiaca ale w wersi muzycznej. Mam nadzieje ze wam sie spodoba i do zobaczenia za niedlugo :)
                                                                                                                                                   -Justyna♡
 LETS GET STARTED 

1. Jack and Jack Paradise  


2. 2Virgins feat. Taylor Caniff 


3. 2 Chainz, Wiz Khalifa -We Own It 


4. Tove Lo - Habits (Stay High)

Monday, April 7, 2014

Juice and Filming :)

Hej wszystkim, dzisiaj mam dla was post o moim ulubionym soku NAKED JUICE. Od niedawn postanowilam ze zmienie troche moj styl zycia i zaczne sie troche lepiej odzywiac. A jak moze nie wiecie ja uwielbiam soki, a Naked Juice jest zrobiony tylko z owocow i sokow owocowych :) Also, w niedziele mialam czas i postanowilam nagrac filmik z allaboutjoann.blogspot.com i nam sie udalo cos zrobic. Mam nadzieje ze post sie wam spodoba i widzimy sie za niedlugo :D
   -Justyna♡